Umanjeni računi za grejanje

Obaveštavamo građane Bačke Topole, naročito one koji toplotnu energiju dobijaju iz mazutne toplane da smo račune za januar umanjili 30% od osnovne cene zbog onih dana kada grejanja zbog nedostatka mazuta nije bilo.
Nadamo se da je ovo sa naše strane dovoljan pokazatelj o tome da imamo časne namere i da nismo tu „samo da bismo zaradili“. Takođe, molimo građane da račune plaćaju u AIK banci na račun 105-12106-86 gde su prilikom uplate oslobođeni plaćanja bankarske provizije.
Još jednom apelujemo na građane da svoje račune izmiruju redovno kako ne bismo dovodili u pitanje grejnu sezonu. Naime, naplata računa je svega 50% što je apsolutno nedovoljno za redovno funkcionisanje sistema daljinskog grejanja. Ima veliki broj korisnika koji do sada nisu uplatili obavezu ni prema jednom mesečnom računu.
Nakon 17.02. počećemo sa slanjem opomena po kojima će građani imati vremena, da osam dana po prijemu, izmire svoje obaveze. Za one koji se ogluše o sve naše apele i molbe, bićemo prinuđeni da pokrenemo odgovarajuće postupke kod nadležnih organa.
Nadamo se pak, da do toga neće doći.
Srdačan pozdrav,
 

10 komentara

  1. Sanja Kojić

    Uvažena gospodo iz „TMG TOPLOTE“, vaše časne namere potvrđene su ugovorima koji su nam JUČE stigli, a u kojima navodite kako je grejna sezona počela 15. oktobra.
    Očekujete li da svojim potpisom posvedočimo da ste nas grejali od tada?
    Očekujete li zahvalnost što ste nam umanjili januarski račun za 36%? Ako je januar, kada ste nas grejali 23 dana, umanjen za 36%, za koliko bi trebalo da bude umanjen novembar kada ste nas grejali TRI dana?
    Da li znate koliko su naši novembarski i januarski računi za struju?

    Nemojte, gospodo, više o časti. Ne priliči vam.

     
  2. Цењена госпођо Којић,

    Да сте мало боље прочитали Уговоре, видели бисте да у њима пише да грејна сезона почиње 15. октобра а завршава се 15. априла. Дакле, почиње. Уговор је универзалан и односи се на више грејних сезона а не на ову. Да ли бисте били задовољнији да смо Вам два пута достављали уговор на потпис тј. уговор од 28. новембра до 15. априла, па онда од 16. априла па на даље. Што просто кад може и компликовано? Узгред буди речено, Ви, али и остали, потписали сте уговор са нама преко овлашћених представника – председника кућних савета, те нове уговоре нисте у обавези ни да потписујете, нарочито ако имате примедбе на исте. Уговор су потписали и представници општинске управе. У овом случају, појединачни уговори са корисницима нису потребни.
    Напомињем, да нико није хтео да вас греје због разних проблема који егзистирају у систему даљинског грејања у Бачкој Тополи. Не разумем Вашу фрустрацију нашим ангажовањем. Питам се да ли је било потребно да уопште не улазимо у овај посао? Из пословних, али не и финансијских интереса, са циљем да на пролеће и лето урадимо нешто много боље у Бачкој Тополи, да топлифицирамо велики део Бачке Тополе, ушли смо у овај посао. Од самог почетка смо наилазили на бојкот од не малог броја корисника, па чак и до отворених диверзија.
    Неколико пута смо објашњавали – у разним средствима информисања разлоге застоја у испоруци топлотне енергије из мазутне котларнице, и опет ћемо. Недостатак мазута на тржишту је основни проблем, а недостатак финансија додатни. НИС, који је главни испоручилац мазута у Србији, због сталног пада цене овог енергента, нема интерес да га има у потребним количинама већ сировину усмерава на производњу битумена који има сталну и вишу цену. Ми који немамо довољно средстава да авансирамо 1,2 милиона двадесетодневно, принуђени смо да се довијамо и чекамо у реду, те да скупљамо остатке. Питате се зашто немамо средстава? Зато што смо 27. новембра завршили дводневне договоре са суботичком топланом (која је раније грејала Б. Тополу), општином Б. Тополом и представницима кућних савета а 28. новембра почели да грејејмо. Да ли мислите да спадамо у компаније које на рачуну имају десетак милиона да авансирају сав потребан мазут? Наравно да нисмо. Новац од ваших уплата се усмерава на плаћање мазута и гаса.
    Договор је да уместо да плаћате 10 месеци грејање и посебно ремонт (који је знатно виши од цене месечног рачуна) сада плаћате грејање целе године (12 једнаких месечних рачуна). У збиру, тих 12 месечних рачуна је мање него 10 месеци+ремонт. То што сте платили новембар, свакако бисте га платили, па макар у новембру наредне године. А да ли сте платили ремонт који смо урадили пре него што смо пустили котлове у рад? Исти онај ремонт који сте плаћали суботичкој топлани. Нисте, нити ћете икад више док ми будемо вршили грејање грађана Бачке Тополе. Прва ствар, коју смо урадили пре почетак грејања 28.новембра је да отворимо текући рачун у АИК банци у Б. Тополи и склопили уговор са банком да приликом плаћања обавеза не плаћате банкарску провизију већ да се то нама наплаћује. Толико о часности.
    Са друге стране имате грејање од 5.30 до 21.30 што раније није био случај.
    Још нешто, ништа мање важно, плаћено је до сада свега 50% обавеза, што значи да сваки други корисник плаћа грејање. А онда се буните што га немате. Пробајте то да урадите са струјом или још боље телефоном. Толеришемо већ три месеца неплаћања. Има корисника који ни један једини динар до сада нису уплатили.
    Тек да знате, цењена госпођо Којић, из ИНАТА, ИЗ ПУКОГ ИНАТА ћемо завршити ову грејну сезону. ТЕК САД. И поред свих спотицања, бојкота и свега осталог. Ако и даље мислите да нисмо часни, поново прочитајте ово што смо написали, и добро анализирајте.
    Срдачно Вас поздрављамо и апелујемо још једном на све вас да редовно измирујете своје обавезе. Верујте, у заједничком је интересу.

     
    • Ne mogu da verujem šta sam upravo pročitao. Toliko gluposti u jednom odgovoru ne priliči ozbiljnoj firmi za kakvu se izdajete. Prikažite odluke skupština stanara sa potrebnim brojem potpisa. Ne može predsednik skupštine stanara da donosi samostalno odluke tog tipa.

       
  3. Poštovani,
    koliko sam shvatila iz odgovora Vaša loša poslovna odluka koštala je puno stanovnike B. Topole “ Pitam se da li je bilo potrebno da uopšte ne ulazimo u ovaj posao?“. „Mi koji nemamo dovoljno sredstava da avansiramo 1,2 miliona dvadesetodnevno, prinudjeni smo da se dovijamo i čekamo u redu“ ako niste imali dovoljno sredstava u tom slučaju se i ne započinje posao.Tvrdite da časno postupate onda mi objasnite Vašu poslovnu politiku kada se ugovara posao onda se obećava a kada se naidje na problem kažete viša sila u ovom slučaju NIS. Da ste u samom početku priznali da niste dorasli poslu verujem da bi se stanovnici B. Topole već snašli što se tiče grejanja, ovako ste samo sebe još više poslovno „zakopali“ sa lošom uslugom.

     
    • ТМГ ТОПЛОТА

      Поштована комшинице,

      Колико плаћате, толико добијате. Увек било у животу. Плаћајте боље и биће још боље. Платите пола, добићете пола. Платите све и добићете све. И Ви, само плаћајте, а о нашој пословној политици, пустите да бринемо ми. Ми Вам не виримо у лонац и не причамо колико соли да ставите у супу. По жељи.
      Расправа по овом питању је окончана.

      Да, захваљујемо се на мало бољој наплати претходних неколико дана.

       
      • Поштовани господине,
        Размислите и о томе да неко и у Бачкој Тополи размишља иако су грађани били стављени пред свршен чин. Почели сте грејање 28.11.2015. године само из разлога да испоставите рачун за новембар. Рачун је је дискутабилан каи и сама цена грејања. За три дана грејања фактурисали сте 30 дана нисам и због тога нисам сигуран у ваше добре намере. У неком од ваших одговора спомињете новембар 2016. године, како би било кад би тако радио ЕПС или било која друга фирма…..у најмању руку непрофесионално. Испоставите нове рачуне за новембар и видећете да ће мештани платити. Поставља се питање због чега би плаћали грејање 12 месеци када објективно грејете само 6 месеци, а користите прописане цене по уредби владе……размислите и о томе. Надам се да ће неко поствити питање и у том правцу.

         
  4. Pitao bih gospodu iz TMG toplane sa kim su i u cije ime potpusali ugovor o grejanju? Potpisnici ugovora sa vama u nase ime su predsednik opstine Gabor Kislinder, u ime opstine Backa Topola, Ljiljana Arsic u ime stanara koji se greju na gasnu kotlarnicu i Acan Blagoje u ime stanara koji se greju na mazut. Gospodo da li je iko pomenutu gospodu ovlastio da u nase ime potpisuje bilo sta sa vama? Ne nije. Da li gospodin Acan pitao bilo koga da mu da pismenu saglasnost da moze u ime svih stanara da potpise bilo sta sa bilo kim? Ne gospodo nije. Dakle pravni ovaj vas ugovor je nistavan, a izjavljujete u odgovoru na komentar gospodji Kojic da vam pijedinacni ugovori sa nama stanarima i nisu potrebni jer su ugovore potpisali oni sa vama u nase ime. Jesu gospodo potpisali su, ali nemaju nase ovlascenje niti saglasnost. Sve mesece koje ste grejali posteno cu da platim, ali mimo toga ni jedan jedini dan necu i ne zelim da platim. A vi gospodo iz TMG toplane slibodno tuzite ako mislite da imate pravni osnov. Jedva cekamo da nas tuzite, a kopija ovog cirkusa od ugovora koji ste potpisali vec je dostavljen nasim advokatima. Puno pozdrava cestita gospodo iz TMG

     
  5. Sta reci a ne zaplakati na ove jadne i neuke komentare gospode iz TMG toplane. Toliko sile i nekulture u par recenica. Platis pola i dobijes pola i platis ve i dobijes sve, serpe, lonci i poklopci itd. Pitam se da li smo bolje i zasluzili. Na basu srecu ubrzo ce izbori pa imamo velicanstvenu priliku da razjurimo ove nestetnike koji su nam na vlasti u opstini i da najurimo i ove jadnike iz Batocine koji su ovde stigli preko politickih preporuka vladajuce strukture. Pored komunalnog preduzeca u nasem gradu, mi smo dozvolili da dodjemo u ovu situaciju. Sami smo krivi. Ali neka, ima dana ceracemo se jos

     
  6. Gospodo iz toplane TMG postavio bih vam konkretno pitanje i ocekujem konkretan odgovor. Gospodine Dragane Janjicu ko ce da snosi troskove racuna za elektricnu energiju za mesec januar? Naime prosecan iznos racuna za struju u nasem domacinstvu je iznosio 4800 din. mesecno. Posto ste bili veoma poslovni i obustavili isporuku grejanje na – 10 morali smo da se grejemo na struju. Danas smo dibili racun za januar koji iznosi 9000 dinara. Umanjili ste racun za januar za 2200 dinara. Dakle ja sam zbog vas u minusu 2000 dinara plus sto sam morao da se izlazem dodatnom trosku jer sam morao da kupim uljni radijatir koji je kostao 6000 dinara. Posto ne odgovarate na moje telefonske pozive, obracam vam se javno i ocekujem da mi odgovorite u naravno dodatno umanjite racun za januar za 2000 dinara koje sam potrosio za struju.

     

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *