Iako se opština Mali Iđoš nalazi na međunarodnom putu koji povezuje dve prestonice – Beograd i Budimpeštu, a nekada najvažnijem putu u državi, betonski put koji je napravljen davnih tridesetih godina prošlog veka još uvek predstavlja vezu Malog Iđoša sa drugim gradovima i nikada nije rekonstruisan.
Ako krenete iz opštine Mali Iđoš u bilo kom pravcu (Vrbas, Bačka Topola, Srbobran) prvo na šta ćete naići su saobraćajni znaci koji preporučuju brzinu kretanja od 60km/h, a vrlo brzo će vam biti i jasno zbog čega su postavljeni – putevi su u veoma lošem stanju.
Prošle godine je, nakon nadzora nadležnih službi, utrvđeno da put ne ispunjava bezbednosne uslove, te je duž cele dužine puta brzina ograničena na 60 km/h. Nedugo zatim saobraćajni znaci zamenjeni su u preporučenu brzinu.
Mali Iđoš je, još pre 90 godina, imao sreće da bude uređen betonskim putem I bude važna deonica koja povezuje Budimpeštu – Novi Sad – Beograd. Nažalost, od izgradnje puta do danas ništa se nije promenilo, put nikada nije rekonstruisan. Betonski put iz tridesetih godina i dalje povezuje Mali Iđoš sa Bačkom Topolom i Srbobranom.
Ništa bolja situacija nije ni na putu koji povezuje Mali Iđoš sa Vrbasom. Slobodno možemo reći da je još i gora. Put je valovit i pun kolotraga, pa je i na ovom delu puta preporučena brzina od 60km/h.
Da li će ikada biti rekonstruisani putevi koji povezuju opštinu Mali Iđoš sa drugim mestima ostaje samo da verujemo i da se nadamo. Do tada oprez i pridržavanje preporučene brzine.
Katastrofa na koju god stranu da kreneš, najviše mi trošimo na održavanje auta. Prema topoli trucka a prema vrbasu ljulja.