Javna licitacija za radio

Radna zajednica Javnog informativnog preduzeća „Bačka Topola“ trenutno čeka kada će biti raspisan konkurs od strane Agencije za privatizaciju o javnoj licitaciji za ovo preduzeće. Zakon o medijima nalaže da se prodaja medija mora završiti do 1. jula 2015. godine – podseća na obaveze Atila Husar, v.d. direktor javnog preduzeća.

Za kupovinu JIP-a se do isteka roka, do prošlog septembra, pismenim putem javila jedna zainteresovana osoba. O identitetu potencijalnog kupca preduzeće do sada nije dobilo informacije. Preduzeće je Agenciji za privatizaciju dostavilo, 25. septembra prošle godine, formular u kojem nadležni organ traži odgovor na pitanje kako bi se u njihovom slučaju trebao izvršiti proces privatizacije, po mišljenju preduzeća. U svom odovoru nadležni iz medija su se bazirali na strategijskom partnerstvu.

U nastavku, 19. marta ove godine, Agencija za privatizaciju je informisala preduzeće da je ovaj put donešena odluka da se ovaj medij proda na javnoj licitaciji.

– Skupština opštine Bačke Topole je, na svojoj sednici održanoj u decembru prošle godine udovoljavajući zahtevu Agencije, donela odluku o privatizacionom modelu JIP-a. Lokalnoj samoupravi, kao osnivaču, su sugerisali da bi povoljan model privatizacije u njihovom slučaju bila javna licitacija. Međutim, odluka lokalne samouprave nije u potpunosti odgovarala zahtevima, te se zbog toga 19. februara morala izmeniti. Trebalo je doneti odluku da se prilikom javne licitacije, kao osnova, mora uzeti 10 posto od vrednosti JIP-a. Vrednost imovine preduzeća je procenjena na 7.250.178 dinara. Nakon što je lokalna samouprava odluku donetu u februaru, istu je prosledila Ministarstvu privrede i Agenciji za privatizaciju, i dobila odgovor 19. marta sa već citiranim sadržajem.

Zakon nalaže da se nakon donošenja odluke Agencije, i nakon informisanja o istoj, preduzeću predviđa na raspolaganju 30 dana za pripremu privatizacione dokumentacije. Mi smo to 17. aprila i uradili, ali od tada nismo dobili nikakve informacije o trenutnom stanju privatizacionog procesa – kaže Husar.

V. d. direktor je podsetio da za njih garanciju predstavljaju stavke koje je u Zakon o medijima ugradio Savez vojvođanskih Mađara, po kojima nakon privatizacije novi vlasnik ima obavezu da u narednih pet godina održi raniju programsku šemu, te da nema mogućnosti menjanja profila preduzeća i da postoji obaveza da se zaposle postojeći kadrovi.

JIP, u čijem je sastavu Radio Regija i kablovska televizija Express Channel, trenutno ima 11 radnika u radnom odnosu i osam saradnika, a svoje programe ostvaruju na mađarskom i srpskom jeziku, na po 50 posto, a pored toga, nedeljno emituje programe i na rusinskom, kao i na slovačkom jeziku.

preuzeto sa www.magyarszo.com

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *