Odlukom SO Bačka Topola donetoj na sednici 21. decembra, dopunjena je odluka o uslovima i načinu snabdevanja toplotnom energijom, po kojoj će korisnici usluga JP Komgrad imati tu mogućnost, da se bar jednom u toku grejene sezone izjasne o kvalitetu pružanja usluge grejanja. Izjašnjavanje će biti moguće popunjavanjem pismenog formulara, koji se dostavlja sa računom za grejanje, a rezultati će biti objavljeni na zvaničnom sajtu lokalne uprave. Ukoliko rezultati pokažu da je većina korisnika uslugom nezadovoljna, biće pokrenut postupak preispitivanja rada od strane lokalne uprave. Ovom odlukom usvojena je i peticija građana, da se naknada za prolazak toplotne energije kroz cevi stanova isključenih sa sistema grejanja sa 25, umanji na 10 odsto.
Nema se sta zameriti komgradu na kvalitetu grejanja!!!Eventualno cena ??… Ali kad je ovakvo kvalitetno i to cemo izdurati!!
Kako da im se zameri na kvalitetu grejanja kada je u decembru i januaru temperatura napolju takva da jakna nije ni neophodna…