“Počela grejna sezona”- ovo je naslov koji se juče najčešće pojavljivao po raznim internet poratalima. Nažalost, u Bačkoj Topoli nije počela grejna sezona za građane koji su priključeni na daljinsko grejanje. Doneta je odluka od strane skupštine opštine da JP Komgrad preuzme proizvodnju i distribuciju toplotne energije i da se konačno stavi tačka na višegodišnje probleme sa grejanjem.
Cenimo da je ova odluka dobra za građane Bačke Topole ali je stigla prekasno, devet dana pred početak grejne sezone.
Kako nezvanično saznajemo, u obe kotlarnice elektrodistribucija je obustavila isporuku električne energije zbog neplaćenih računa koji prelaze iznos od 1,5 milion dinara, a ko će ovaj dug platiti za sad je nepoznanica za sve.
Smatramo da se ova odluka mogla doneti mnogo ranije, gde bi se dobilo na vremenu da se odrade potrebni remonti kotlova i izvrše potrebne pripreme za grejnu sezonu. Na ovaj način je vruć krompir prebačen u ruke JP Komgrad koji je po hitnom postupku trebao da počne sa proizvodnjom i distribucijom toplotne energije.
Ovo je jedan veliki minus za vlast u Bačkoj Topoli, koja je sa malo ažurnosti i volje mogla da olakša hladne dane svojim sugrađanima
Vlast je formirana pre četri meseca SNS i SVM oni su činili vlast i u ranijem periodu, nisu se ni potrudili da pokušaju da reše ovaj problem za koju su znali sigurno već 6 meseci! Bitnije im je bilo da se ode na letovanje i nammeste svoje guzice u fotelje nego da se radi. Kao što ste naveli u tekstu ovde se sad prebacuje vruć krompir i odgovornost na Komgrad u poslednjem trenutku. . .verovatno kako bi se narod zadovoljio smenom direktora umesto da stvarno odgovorni daju ostavke.
Građane sigurno neće grejati novi direktor već kotlovi i mazut. JP Komgradu treba min. mesec dana da kao javno preduzeće izvrši javnu nabavku mazuta. I šta je sa dugovima prema onome iz Batočine.
Nemojte da preskocite „predsednike kucnih saveta“ i oni vuku deo krivice
Poštovani Drgane,
Grejanje je u toku prošle sezone u delu sa mazutnom kotlarnicom je bilo katastorfalno. Od januara su stavljane primedbe na njegovo poslovanje (mislim na TMG Toplotu). Čak je u sve bio uključen i pokrajinski sekretarijat. Predsednici skupština stanara su održali više sastanaka sa stanarima koji su bili za raskid ugovora sa TMG Toplotom. Opština kao potpisnik je trebala da reaguje ranije! Najbolje rešenje je da JP Komgrad preuzme poslove u isporuci toplotne energije. Potrebno je da se sve zgrade uključe na daljinsko grejanje, kao što se zna svi imaju problem sa početkom grejne sezone.
Da se konačno sistematski krene u rešenje i izgradnju adekvatnog sistema za daljinsko grejanje. Posojeći je u veoma lošem stanju zbog dotrajalosti izuzimajući gasnu kotlarnicu koja može odmah da krene sa radom. Prema tome ne vidim krivicu u predsednicima skuptine stanara. Prvo zbog toga što nisu hteli da potpišu obračun TMG Toplote koji je naduvan i neopravdan. Drugo zbog toga što se u više dopisa prema državnim institucijama blagovremeno iznete primedbe na rad dosadašnjeg isporučioca toplotne energije.