Od Bačke Topole do Malog Iđoša 60 km/h

Put na deonici Mali Iđoš – Bačka Topola spada u red državnih puteva drugog reda i nadležnosti je Javnog preduzeća “Putevi Srbije” od nedavno na navedenom putu je navjeća dozvoljena brzina 60 km/h.

Bačka Topola i Mali Iđoš su još pre 90 godina imali sreće da budu povezane betonskim putem I važnom deonicom koja se nalazi na putu koji je povezivao Budimpeštu – Novi Sad – Beograd.

Od tada kao da je vreme stalo. Bačka Topola – Mali Iđoš i Srbobran još su povezani istim drumom koji je sagrađen pre 90 godina. Ta deonica od Bačke Topole do iza Srbobrana, kasnila je sa završetkom ali je do danas ostala ista kada je izgrađena od betonskih ploča.

Nedavno je nakon nadzora nadležnih službi utrvđeno da put ne ispunjava bezbednosne uslove te je duž cele dužine puta brzina ograničena na 60 km/čas. 

Vožnju između Bačke Topole i Srbobrana, danas ne moramo gledati kao neprijatno truckanje već kao kontakt sa prošlim vremenom. Taj betonski put zajedno sa kamenim stubićima pored njega, jeste svojevrstan “antikvitet”.

Ceo ugođaj često pokrvare radarske patrole policije, na starom drumu, koje nas brzo vrate u stvarnost. Nadamo se da će uskoro betonski drum otići u istoriju i korisnici istog dobiti novi put.

 

3 komentara

  1. Ovo je tuzno,opstina Mali Idjos ima najgore prilazne puteve u celoj Srbiji,ko treba da reaguje?!bruka i sramota vladajuce stranke!
    Ko je sad kriv?opozicija?pa totalni nam je mrak od kad ste vi na vlasti nece imat ko svetlio da ugasi za koju godinu jer svi ce pobeci bilo gde samo da nisu ovde u najsiromasnijoj opstini u celoj drzavi Mali idjos!

     
  2. Ne možemo brže, iurimo 60!

     
  3. Hahaha,svaka čast za ovaj tekst.
    Oni umesto da asfaltiraju put, stave ogrničenje na 60 km/s, a policija naravno udara na narod.
    Ovo samo u Srbiji može da se desi.
    Inače nije mi jasno, zašto je asfaltiranje sto kod žibela pre par godina!?
    Zašto nije se nastavilo, nije bilo para jel, od subotice do žibela je bilo…
    Svaka čast, nemam više pitanja.

     

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *