Projekat Unapređenje Nacionalnog programa za rano otkrivanje raka dojke u Republici Srbiji otvorio je kreativni konkurs za najbolji slogan i poster u saradnji sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije i Institutom za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“.
U susret oktobru kao međunarodnom mesecu borbe protiv raka, zvanično je otvoren Konkurs za kreativno rešenje za najbolji slogan i poster sa idejom da podigne svest javnosti o ranom otkrivanju raka dojke.
Svi stanovnici Republike Srbije bez obzira na zanimanje mogu da pošalju svoja rešenja za slogan i/ili poster koji će na najbolji način obeležiti oktobar kao međunarodni mesec borbe protiv raka. Predlaganjem svojih rešenja građani aktivno učestvuju u kampanji koju sprovode JICA-in tim, Ministarstvo zdravlja i Institut „Batut“.
Na ovaj konkurs mogu da se prijave svi naši građani, a podeljen je u dve kategorije shodno životnom dobu: jednu kategoriju čine osnovci VIII razreda, srednjoškolci i studenti, dok drugu čine građani stariji od 18 godina.
Svoje predloge građani mogu da pošalju u PDF formatu sa naznačenim imenom i prezimenom, godinom rođenja i brojem telefona, do 20.10.2018.
Rešenja za najbolji poster mogu se slati na: [email protected], dok se rešenja za slogan šalju na:
[email protected].
Stručni žiri će odabrati najbolje radove do 31. oktobra 2018. a imena pobednika će biti saopštena na Facebook stranici Pink Ribbon Serbia, na kojoj se nalaze sve informacije:
https://www.facebook.com/pinkribbonserbia