Građani ne plaćaju račune za grejanje

Po informacijama koje smo dobili iz, „TMG TOPLOTA“, Batočina, koja vrši distribuciju toplotne energije u Bačkoj Topoli, zbog neplaćanja računa razmišlja se o obustavi isporuke toplotne energije. Čelnici „TMG TOPOLOTA“ navode da je naplata računa ispod 50% i ovom prilikom apeluju na sve korisnike koji nisu izmirili svoje obaveze po pristiglim računima uplatu izvrše u što kraćem roku.

 

8 komentara

  1. Neka sankcionišu neplatiše a ne nas koji plaćamo debelo i REDOVNO! Ovo je više nego bezobrazluk i od strane nadležnih u Bačkoj Topoli i od strane ove firme.Plombe na radiatore onima koji ne plaćaju i stvar je završena!

     
  2. Izvinjavam se,još nešto samo da dodam! I Toplota je valjda potpisala ugovor sa opštinom za nas greje!?Ne može se tek tako odustati i ostaviti građane na cedilu usred zime!

     
  3. Sve oko grejanja su zakuvali stanari odnosno predstavnici stanara (filozofi), prvo nisu hteli da ih greje komgrad pa su se prebacivali sa jedne na drugu toplanu, pa kada dodju u bezizlaznu situaciju tada je kriva vlast… da li ste zaboravili kako je pocela grejna sezona u B. Topoli?

    Najbolje bi bilo da opštinska vlast plaća grejanje za stanare.

     
    • Mene ne interesuje šta je bilo,interesuje me sadašnjost.Koliko sam upoznata iz ranijih diskusija Komgrad je potkradao korisnike i to je bio razlog zbog kojeg su korisnici tražili drugu alternativu.To je sasvim u redu.U ostalom,postoje glave koje trebaju razmišljati na tu temu a ne ja!

       
  4. Ako se grejes, platis uredno i na vreme racun. Ako ispostujes sve svoje obaveze kao potrosac imas pravo da zahtevas da se ispostuju tvoja prava odgovornog gradjanina. U suprotnom imas neremontovan kotao i sve pratece probleme jer neodgovornos i nepostovanje rokova mora na necemu da se odrazi. Kolektiv mora tako da funkcionise, u protivnom ispastaju pojedinci. Tako da treba dobro da pogledate ko vam je komsija, olos ili covek. Sta tu nije jasno?

     
    • ZAŠTO SE NE OBJAVI SPISAK NE PLATIŠA, PA DA SE VIDI ZBOG KOGA REDOVNE PLATIŠE ISPAŠTAJU. DRUGO, ODMAH ISPOSTAVITI OPOMENE PRED TUŽBU, KO TAKO NE POSTUPI (U ROKU TRI DANA) PODNETI TUŽBU. SADA SE TA DUGOVANJA VEOMA BRZO REŠAVAJU, UZ ZARAČUNATE TROŠKOVE POSTUPKA. OVO TOPLANA NIJE SMELA DA URADI, DA NAS NA -10 OSTAVI BEZ GREJANJA. OVO NAM SVOJEVREMENO NIJE RADIO NI KOMGRAD NI SUBOTIČKA TOPLANA, MORALI SU SE SNAĆI. AKO SU VEĆ PREUZELI OVU OBAVEZU, MORALI SU I NA OVAKO NEŠTO RAČUNATI, A NE OBRAČUNAVATI SE SA SVIMA (KOJI REDOVNO PLAĆAJU) NA OVAJ NAČIN. MOGU PITATI SUBOTIČKU TOPLANU, NAPLATIVOST ZA GREJANJE JE U PROSEKU BILO PREKO 80% U PROTEKLIH 10 GODINA. ZNAČI, AKO NEKO TRENUTNO NEMA, TO NE ZNAČI DA USKORO SVOJU OBAVEZU NEĆE ISPUNITI. OVO JE NAJGORE I NEODGOVORNO POSTUPANJE TOPLANE IZ BATOČINE PREMA GRAĐANIMA, ODNOSNO KORISNICIMA NJIHOVIH USLUGA.

       
  5. Ja se ne čudim što se neki premišljaju da li da plate naknadu za grejanje, bar ne ukupan račun, jer je kvalitet grejanja najlošiji od kada se greju spratne zgrade. Mora se dogrevati strujom, naročito u dve zgrade. Reklamirala sam kod IGM Toplota, ali odgovor uopšte nije stigao. Puno struje potrošimo na dogrevanje. Bez obzira na sve, račun redovno plaćam, pa pošto to drugi ne rade, ispaštaju oni, koji redovno izmiruju svoje obaveze.

     

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *