Reklamacije na račune za struju pismeno ili na šalterima

Gradjani koji sumnjaju u ispravnost decembarskih računa za električnu energiju, mogu da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri pismeno ili na šalterima elektrodistribucija, na adresi koja se nalazi na svakom računu, saopštila je danas Elektroprivreda Srbije (EPS.)

elektroprivredaRok za prigovor je, kako se navodi, osam dana, a na svakom računu naveden je i broj telefona na koji kupac, može da se javi u vezi sa pitanjima koja ga interesuju.

Prema informacijama prikupljenim iz svih elektrodistribucija, kako se ističe, procenat očitanih brojila je 96,11 odsto, a broj reklamacija na decembarske račune ne izlazi iz prosečnih okvira.

Dodaje se da će sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar biti ispravljene greške koje su načinjene u čitanju za decembar.

„U računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrdjena potpuno tačna stanja“, ističe se u saopštenju.

U toku je, kako se navodi, unutrašnja kontrola sprovodjenja očitavanja, a posle istrage svi za koje se utvrdi da nisu poštovali proceduru biće smenjeni.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *