ELEKTRODISTRIBUCIJA: Mukotrpno čekanje u redu – stvarno nije u redu!

Danas je u našu redakciju stiglo pismo našeg sugrađanina koji je na ovaj način iskazao nezadovoljstvo i nevericu na neprijatnu situaciju kaja se dogodila u elektrodistibuciji u pokušaju da se plate računi. U pismu kaže sledeće:

Elektrovojvodina 1Poštovani sugradjani,
imam potrebu da sa vama podelim svoje jučerašnje iskustvo.Sa svog radnog mesta odlazim dva sata pre isteka radnog vremena, da bih ispoštovala vreme rada sa strankama u lokalnoj zgradi elektrodistribucije. Tamo stižem u 12h i 15 min. i zatičem red ljudi sve do izlaznih vrata, mahom penzionera, koji i jesu najurednije platiše. Šalterska službenica je spora, ali pošto je nova na tom random mestu, to joj se toleriše. U tačno 13h, portir zaključava ulazna vrata, što su ,,čekači,, u redu (naivno), protumačili kao znak da će njihove uplate biti i primljene. Ali u 13h i 15 minuta šalterska službenica, vidno uzrujana ustaje i objavljuje da je sa uplatama za taj dan završeno.

Petnaestak ljudi u neverici, govori: „da stoje ovde više od sat vremena“, „da su sa okolnih sela“ i „da su došli da podignu penzije i izmire svoje obaveze“, pominju meteorološke (ne)prilike, zdravstvene probleme, ali službenica ponavlja da zaista ne može više, da ljudi izvrše uplatu na pošti, da je sistem loš.. . !

Ljudi, čije se ni godine, ni vreme, ni namera kojom su došli, ne poštuju, izlaze na ,,debeli,, minus, da bi danas nanovo stali u red , (koja je razlika izmedju juče i danas sem u količini snega?) ili otišli po preporuci službenice na poštu, (koja je inače danas u štrajku do 10h)! Od svih obrazloženja šalterske službenice, jedino je podržavam u izjavi da :
SISTEM NE VALJA!

B.Topola,27.02.2018.

Pozvali smo i nadležne iz elektrovojvodine povodom navoda iz pisma, koji su nam nezvanično izjavili da je pomenuta šalterska službenica nova na ovom radnom mestu i da nije tako brza u obavljanju ostalih obaveza koja slede posle
zatvaranja uplatnog mesta.

 

29 komentara

  1. Službenica NOVA! Pa radi sigurno dva meseca…..i ja sam bio tad da platim struju! To je haos, kako se stara službenica snalazila sa LOŠIM SITEMOM! Molim Vas o čemu pričaju! Imaju i novog zamenika direktora! To su politički prazatit! Verujte mi znam…..sramota a na birou desetine stručnih ljudi koji nisu u strankama pa nemaju ni mogućnost da konkurišu na posao!

     
  2. Ako pise da je rad sa strankama do 13h, sta si ti tamo radio u 13 i 15?
    Sta treba, da te pozdravi sto si dosao 15 min kasnije?
    Pa kome se ne svidja, imate Postu, umate deset banaka, idite tamo

     
    • JA SAM U 12 SATI STAO U RED, AKO SU U 13 SATI ZAKLJUČALI VRATA , I JA SAM SMATRAO DA ĆU USPETI DA UPLATIM

       
    • Kuku nama sa vama, zanš li šta si pročitao, daj tekst nekom da ti rastumači da ne lupaš gluposti. Pročitaj dva tri puta ako ne možeš iz prve da razumeš. Treba malo da se popravi rad naplate u ED, treba malo volje i želje. Naravno da svi znaju da to ne funkcioniše kako treba.

       
    • I ja sam bila u redu, čovek (uzgajivač živine,) je rekao da svaki mesec uplaćuje 50.000,00 din. za potrošnju el.ener.Da je uplatio račun na pošti, provizija bi ga stajala 1%, ili ti 500,00 din. što možda Vama i nije neka cifra, ali većini sugradjana i nije zanemarljiva!

       
  3. Ja sam pre neki dan u posti cekao sat vremena ali zaboravih da o tome obavestim javnost. Cime se vi bavite……

     
  4. Sve mi se nešto čini da je neko od dva vlasnika ovog sajta malo čekao u redu pa iz nervoze napisao ovaj tekst uobličen u pismo zabrinutog i nezadovoljnog gradjanina.

     
  5. Ne branite neodbranjivo! Niko nije došao u 13.15 već su uredno pušteni ranije neki u 12.25 i čekali….čekali…
    U pitanju su stariji bolesni ljudi koji su došli po penzije i išli da uplate obaveze! Ali da se ispravim službenica je tamo već 4 meseca i još nije ušla u posao…………….a kad će ……..skoro uvek je katastrofalna gužva! Neko od njih ima penziju od 12.000 hiljada pa mu je puno da da za provizije u bankama! Tako razmišljajte a ne da branite nešto što nije za branjenje…….

     
  6. Izgovor se može naći na sve.Treba smeniti odgovorne pa će možda organizacija posla biti korektnija.Sramota je da jedna takva firma godinama ne izlazi u susret građanima i ne zna organizovati šaltersku službu da ona funkcioniše korektno.

     
  7. Sramotno je što onaj ko se požali na učinjenu mu nepravdu iz priče izađe kao „crna ovca“. Ljudi, pravo svakog od nas je da izrazimo svoje mišljenje, a zar nije ovaj primer (samo jedan u moru onoga kako NE treba) zapravo smernica na akciju- DA SE LOŠA PRAKSA PREKINE, DA SE PROBLEM OTKLONI?! Verujem da je to bila namera našeg sugrađanina koji je na ovaj način izrazio svoje nezadovoljstvo, a ne da upire prstom u krivca. Dajte da se reše problemi, ako su već uočeni. To je obaveza nadležnih. Uostalom, danas je potrošač svetinja- naročito onaj koji redovno izmiruje svoje obaveze, pa zar se ne trebamo prema njemu uljudno ponašati i poštovati ga?!

     
  8. Ja sam tamo dosao posle 12 i stigao na red, a inace sam gledao da stignem do 12 jer znam da su guzve, kao i svakog meseca, sto svi znaju.
    Tako da nemaju opravdanje za dolazak kasno, sluzbenica ima radno vreme do 13h i ne treba je terati da radi duze, ionako radi sve sama, uopste nije spora, gospodji svaka cast, nije ni prethodna bila brza, niti je sistem los, sve ide brzo, ali je jednostavno prevelika guzva jer svi navale u isto vreme pa im je UVEK NEKO DRUGI KRIV!
    Jedino sto bi trebalo je da se nekako uradi da postoje dve blagajne, da rade dve sluzbenice pa ne bi bilo nikakvih problema.

     
    • Pitanje za mudru glavu, koja rasporedjuje ko kad treba da dodje, kada da dodje onaj ko je zaposlen i radno vreme mu je do 15 sati? Razmisli sad malo.

       
      • Pa mudrija glava od tvoje sigurno.
        Ko radi do 15h ni u kom slucaju ne moze da stigne da uplati, pa kakve onda veze ima to pitanje sa temom?
        Taj mora dati nekom drugome da uplati ko moze. Uostalom tu je posta, banka, pa moze tamo.
        Nije to tema, osudiste jadnu gospodju koja obavlja svoj posao brzo i dobro koliko moze.

         
        • O mudri, nije tema radnica. Bas imas sirok pogled na problem. Ovde nije tema ta zena. Vec los sistem. Aj da se nadjemo da ti dam da mi uplatis struju. Pametni

           
          • Ajde mudrice, moze.
            Koliko ja vidim tema je dugo cekanje na salteru, a svi koriste temu da se istresaju na zaposlenu sluzbenicu, sistem itd, kao da je ona kriva, a ja kazem da nije.
            Nego, nece niko da preuzme odgovornost za svoju nesposobnost i glupost, uvek postoji mogucnost da se dodje ranije, drugi dan kada je manja guzva, ili da se uplati na drugom mestu, nije smak sveta, kako ga vi pravite.
            Eventualno, kao sto sam i rekao, resenje bi bilo da budu dva saltera, ali to se moze lepo i pristojno zatraziti kod nadleznih u sluzbi, a ne da se svi odmah istresaju na sluzbenicu i zaposlene, kao smece po livadi, PRIMITIVIZAM i POVRSNOST! -e to je najveci problem u nasem gradu i prava tema.

             
  9. Za sve koji opravdavaju ovakvo ponašanje službenice elektrovojvodine, pitanje – da li ste ikada bili u nekoj radnji na kraju radnog vremena i da su Vas izbacili napolje i da niste mogli da kupite robu ili uslugu po koju ste došli ? Lično verujem da ste uvek obavili svoje kupovanje a gospoda iz elektrovojvodine su trebali ranije da zatvore vrata od ulaza, mada po zakonu ako mušterija udje u objekat u radno vreme ( ovde je radno vreme do 13h ), mora biti uslužena. U svakoj banci u gradu, službenik banke zaključava vrata na kraju radnog vremena a svi koji se zateknu u banci budu usluženi. Ovo je slučaj za inspekciju koju su, opravdano nezadovoljni građani, trebali da pozovu!

     
  10. Treba placati online

     
  11. Ceka se svugde! Kod lekara,u banci, u posti, kod notara,pa i u elektrovojvodini! Nažalost jedna osoba radi ono sto su ranije radile njih 5! A ove radnice pošteno rade svoj posao! Strpljenja treba, dragi sugradjani. A tu je uvek i plaćanje preko interneta pa ne mora da se uopste izlazi iz kuće. Platite uz kafu u svojoj kuci!

     
  12. Dve radnice ne mogu da pokriju 25 000 stanovnika. Koliko banaka ima u Backoj Topoli a u svakoj ima po pet radnika na salteru. Potrebno je zaposliti jos ljudi tamo. Svaka njima cast,ne znam kako izdrzavaju!

     
  13. Internet plaćanje imate bez provizije pa ne čekajte u redu…

     
  14. Ajde vi sto vam je ovo normalno i branite sistem ,lepo u red da poljubite Velikog vodju u dupe

     
  15. Postoji problem u svim drzavnim insritucijama… REdovno pratim oglase ali nisam primetio oglas za sluzbenika u ED… e tu je ceo problem u Srbiji. daleko smo mi od uredjenog sistema, sistem u kome je veciti preletac i dalje neki faktor u opstini, pokrajinski poslanik student sa 35 godina , koga ne poznaje ni 3procenta gradjana.., ITD tender za bazen a vec se znaju izvodjaci…

     

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *